Sunday, February 1, 2009

Editor for animations blending

In English:

Editor for animations blending  is practically ready.

Now to mix up animations simpler simple. For one object can play
quite different animations of his different parts (or for separate bones), with different there is speed, in any combinations.
For example, a protagonist can simultaneously run, shoot, throw a grenade.
These animations are created separately from each other.

It is possible to manage all of this process from a scripting language or visual logic editor.

Need here yet morfing and IK :)

И на русском:

Практически готов редактор для блендинга анимаций.
Теперь смешивать анимации проще простого. Для одного объекта могут играть
совершенно разные анимации различных его частей (или для отдельных костей),
с разной скорость, в любых комбинациях. А еще костями можно двигать и без анимации.

Например, главный герой может одновременно бежать, стрелять, метать гранату. 
Причем эти анимации созданы отдельно друг от друга.

Всем этим процессом можно управлять из скриптового языка или ректора визуальной логики.

Как бы сюда еще морфинг добавить с IK :)

No comments: